ستاره بهداشت
0

شرط بهبود دسترسی بیماران به دارو و تجهیزات پزشکی

شرط بهبود دسترسی بیماران به دارو و تجهیزات پزشکی
بازدید 151

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، نقی شهابی مجد افزود: با مدیریت منابع در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، امکان پرداخت منظم به کارکنان و تأمین‌کنندگان فراهم خواهد شد و این اقدام دسترسی بیماران به دارو و تجهیزات را بهبود می‌بخشد.

وی ادامه داد: تخصیص منابع از صندوق توسعه ملی و هدفمندی یارانه‌ها ظرفیت دارد بخش قابل توجهی از بدهی‌ها را تسویه کند و پرداخت‌های باقی‌مانده نیز به‌صورت مرحله‌ای و شفاف انجام گیرد.

شهابی مجد همچنین گفت: اصلاح تعرفه‌ها و همکاری فعالان حوزه پزشکی می‌تواند مصرف دارو و تجهیزات را بهینه کرده و خدمات را متناسب با نیاز واقعی بیماران ارائه دهد.

وی تأکید کرد: هماهنگی میان تشکل‌های تجهیزات پزشکی و فعالیت با صدای واحد، پیگیری منافع جمعی را سرعت می‌بخشد و تخصیص منابع و ارز را شفاف‌تر و مؤثرتر می‌کند.

شهابی مجد در پایان اظهار داشت: در صورت تقویت همکاری میان تولیدکنندگان، تشکل‌ها و سازمان‌ها، چرخه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی پایدارتر خواهد شد و مسیر خدمت به بیماران هموارتر می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مطالعه بیشتر