ستاره بهداشت
0

تشکیل پرونده الکترونیک بیمه برای آسیب دیدگان جنگ در ۴۸ ساعت

تشکیل پرونده الکترونیک بیمه برای آسیب دیدگان جنگ در ۴۸ ساعت
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، امید احمدی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری که در قرارگاه رسانه‌ای سپهبد شهید غلامعلی رشید در خوزستان برگزار شد، بیان کرد: در ابتدای وقوع تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، شورای دستگاه‌های تابع وزارت اقتصاد با حضور بانک‌ها، ناظر پولی بانک مرکزی، گمرکات، مالیاتی و بیمه‌ها تشکیل شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بیمه‌ای، گفت: پرونده الکترونیک خدمات بیمه تشکیل شد و برای اشخاصی که خدمات جسمی یا خودرویی داشتند در مدت ۴۸ ساعت این پرونده تشکیل و در مرحله پرداخت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در حوزه بانکی تلاش شد تا موارد و مشکلات پدافند غیرعامل صورت گیرد البته به بانک مرکزی گله مند هستیم زیرا بانک‌های خصوصی پای کار نیستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان تمدید موعد اظهارنامه اشخاص حقیقی به مدت ۲ ماه را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام جنگ خواند و عنوان کرد: همچنین در حوزه اشخاص حقوقی ۲ ماه تمدید صورت گرفت. در حوزه اصناف نیز صدور مجوزها به مدت ۲ ماه و بدون استعلام تمدید شد.

احمدی بیان کرد: در ایام دوازده روز جنگ مجوز ۵۹ دستگاه خدمات رسان عملیاتی اعم از آمبولانس و آتش نشانی به شرکت‌های دولتی داده شد تا از محل ذخیره استهلاک کمک صورت گیرد.

وی ادامه داد: با دستور استاندار و مجوز شورای تأمین قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان به حوزه نظامی و انتظامی پرداخت صورت گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به پرداخت حقوق و مزایا اظهار کرد: هنگامی که این جنایت صورت گرفت، با خزانه داری کل کشور تماس گرفته و مباحث پدافندی رعایت شد به گونه‌ای که در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ خرداد، حقوق همه کارکنان دولت پرداخت شد.

احمدی اضافه کرد: همچنین ۷۰ عائله آموزش و پرورش نیز در ۲۷ خرداد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد کالاهای اساسی از بندر امام ترخیص می‌شود، تصریح کرد: با تعریف دموکراسی و تعهد ذیحساب، ترخیص کالا صورت گرفت تا مودیان پس از آن مراحل اداری را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به هک شدن بانک سپه گفت: بانک‌های ملی و تجارت به عنوان عامل جایگزین انتخاب شدند و حدود ۱۱۰ هزار کارت بدون مراجعه فرد از طریق داده‌های ثبت احوال صادر شد تا مستمری بگیر و یا حقوق بگیران بانک سپه مشکلی نداشته باشند.

احمدی ادامه داد: در خصوص تمدید اقساط نیز نامه‌ای به معاونت بانک‌ها و شرکت‌های دولتی زده شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =

مطالعه بیشتر