
به گزارش پایگاه خبری وبدا در همدان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان، دکتر محمدرضا شکوهی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی این دو روز، تیمهای درمانی با حضور در محل، اقدامات پزشکی مورد نیاز را برای بیماران انجام دادند. همچنین در این مدت، واحد ارتباطات و کنترل عملیات مرکز، پاسخگوی ۱۹۴۴ تماس تلفنی بوده که از این میان، ۱۲۴۴ مورد به مشاورههای تخصصی پزشکی و دارویی اختصاص داشته است.
وی با اشاره به ثبت ۱۰۹ تماس مزاحم در این ایام، خواستار فرهنگسازی در این زمینه شد تا از اخلال در روند خدمترسانی اورژانس جلوگیری شود.
مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: مرکز اورژانس ۱۱۵ همدان با تکیه بر تخصص، تعهد و تجهیزات بهروز، در مسیر خدمترسانی به مردم و صیانت از ارزشهای انسانی و دینی، همواره حضوری فعال و مؤثر دارد.
نظرات کاربران