ستاره بهداشت
0

۱۲ پرونده در فردوس با پویش «به عشق رهبرم می‌بخشم» به سازش رسید

۱۲ پرونده در فردوس با پویش «به عشق رهبرم می‌بخشم» به سازش رسید
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه اجرای پویش «به عشق رهبر شهیدم می‌بخشم»، ۱۲ پرونده در شورای حل اختلاف شهرستان فردوس طی هفته گذشته با تلاش اعضای شورا و همراهی طرفین اختلاف، به صلح و سازش منتهی شد.

این پرونده‌ها با موضوعاتی از جمله مطالبه وجه و سفته، نفقه، توهین، تهدید، تخریب و ضرب‌وجرح عمدی در شورای حل اختلاف این شهرستان مطرح بود که با برگزاری جلسات گفت‌وگو، ترغیب طرفین به گذشت و استفاده از ظرفیت‌های قانونی شورا، به صورت مسالمت‌آمیز حل‌وفصل شد.

بر اساس این گزارش، تلاش مستمر اعضای شورای حل اختلاف و همراهی و حسن‌نیت طرفین دعوا نقش مؤثری در تحقق سازش و جلوگیری از تداوم فرآیندهای قضایی داشته است.

مسئولان شورای حل اختلاف فردوس نیز با اشاره به نتایج مثبت اجرای این پویش اعلام کردند: افزایش آمار سازش در قالب پویش «به عشق رهبرم می‌بخشم» نشان‌دهنده تقویت فرهنگ گذشت، همدلی و صلح‌محوری در جامعه است و شوراهای حل اختلاف در کاهش تنش‌های حقوقی و اجتماعی نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

این پویش با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در راستای ترویج روحیه گذشت و حل‌وفصل مسالمت‌آمیز اختلافات در حال اجراست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مطالعه بیشتر