ستاره بهداشت
0

شروع لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۸ تیم؛ رقابت سه تیم برای سهمیه آسیا

شروع لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۸ تیم؛ رقابت سه تیم برای سهمیه آسیا
بازدید 4

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر (فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴) به دلیل حمله وحشیانه دشمن به کشورمان به صورت نیمه تمام باقی می‌ماند و جدول لیگ نیز با شرایط فعلی متوقف می‌گردد.

ضمن اینکه بر اساس این جدول ۳ نماینده فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا به این ترتیب می‌شوند؛ تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر به لیگ نخبگان راه یافته و نماینده سوم کشورمان که باید در لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا حضور یابد، بعد از برگزاری دیدار ۳ جانبه تعیین می‌شود.

بر این اساس در روز ۵ تیرماه پرسپولیس و چادرملو اردکان به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه در روز ۸ تیرماه به مصاف گل گهرسیرجان خواهد رفت.

همچنین براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر شد تیم انتهای جدول لیگ برتر (مس رفسنجان) در تک دیدار پلی‌آف و در زمین بی‌طرف روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود که برنده این دیدار به همراه تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در لیگ برتر فصل آینده حضور خواهند داشت.

گفتنی است مسابقات بیست‌وششمین دوره لیگ برتر (فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۶) با حضور ۱۸ تیم از روز جمعه ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد. همچنین براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات فصل آینده لیگ برتر ۴ تیم انتهایی جدول به لیگ یک سقوط می‌کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

مطالعه بیشتر