ستاره بهداشت
0

هشدار زرد هواشناسی در پی افزایش آلودگی هوا در ۶ استان

تصویر پیدا نشد !
بازدید 174

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، سامانه پایداری جو افزایش غلظت آلاینده‌ها از امروز (شنبه، ۲۶ آبان) تا روز دوشنبه (۲۸ آبان) موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در اوایل صبح می‌شود.

این شرایط جوی روز شنبه (۲۶ آبان) و یکشنبه (۲۷ آبان) در تهران، کرج، اراک، اصفهان و اهواز و روز دوشنبه در تهران، کرج، اراک، مشهد، اصفهان و اهواز برقرار است.

افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص آلودگی هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه‌ها از پیامدهای فعالیت این سامانه است.

سازمان هواشناسی به مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، به‌ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =

مطالعه بیشتر