کمبود پرستار در کشور به مرز بحران رسیده است
رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: کمبود پرستار در بیمارستانهای کشور بسیار نگران کننده شده و به مرز بحران رسیده است. دولت باید هر چه سریعتر برای جبران این کمبود اقدام کند، پرستاران فشار کاری بالایی را تحمل میکنند و تاخیر در جذب و استخدام نیروی پرستار پیامدهای خطرناکی دارد ضمن اینکه نگهداشت نیروهای فعلی نیز کارآسانی نیست.
روابط عمومی صدای رسای جامعه است
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا بر نقش این نهاد مهم و استراتژیک در سازمانها و نهادهای حوزه سلامت نظری بیندازیم و بر نقش، عملکرد و کارکرد آنها در مدیریت و نظام بخشی نظام سلامت تاکید کنیم.
ابراز نگرانی شدید ICN از وضعیت اسفناک افراد بیگناه و کودکان در غزه
شورای بینالمللی پرستاران (ICN) نگرانیهای جدی خود را در مورد وضعیت اسفناک افراد بیگناه در غزه، از جمله کودکان، که در مناطق جنگی گرفتار شدهاند و وقوع یک فاجعه انسانی ابراز کرد.
3 بخش بیمارستانی به علت کمبود پرستار در استان کرمانشاه تعطیل شد
رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری اسلامآباد غرب گفت: در جنوب غرب استان کرمانشاه با کمبود شدید پرستار مواجه هستیم. بهدلیل کمبود نیرو حداقل سه بخش بیمارستانی تعطیل شده است. در بخشهای جنرال هر پرستار بهطور میانگین در هر شیفت به 9 بیمار خدمت ارائه میکند که حداقل دو نفر از آنها بد حال هستند.
سرپرست معاونت فرهنگی، رفاهی و دانشجویی سازمان نظام پرستاری منصوب شد
با حکم رئیس کل سازمان نظام پرستاری، عباس هوشمند به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، رفاهی و دانشجویی این سازمان منصوب شد.
سرپرست دفتر ارتقاء سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت منصوب شد
با حکم معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر خورشید وسکویی به عنوان سرپرست دفتر ارتقاء سلامت و خدمات پرستاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.
بازدید هیات عالی رتبه قطری از دانشکده پرستاری دانشگاه تهران
هیات عالی رتبه قطری به دعوت دکتر نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری از دانشکده پرستاری دانشگاه تهران بازدید کرد.
مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی، رفاهی و دانشجویی سازمان نظام پرستاری با حضور رئیس کل و مدیران این سازمان برگزار شد.
پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پرستاری به دکتر وسکویی
رئیس کل سازمان نظام پرستاری انتصاب دکتر خورشید وسکویی به سمت مدیر کل دفتر ارتقاء سلامت و خدمات پرستاری را تبریک گفت.