ستاره بهداشت
0

ایران حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را محکوم کرد

ایران حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت را محکوم کرد
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت (که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از شهروندان لبنانی و تخریب زیرساخت‌های لبنان شد) را به‌ شدت محکوم کرد.

وی با تسلیت به خانواده‌ شهدا و ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان، بر همبستگی جمهوری اسلامی ایران با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید و برای مجروحان این حمله تروریستی آرزوی سلامتی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و استفاده مکرر این رژیم از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های فسفری، این وضعیت را نتیجه مستقیم حمایت و همدستی آمریکا و برخی دیگر از کشورها از جمله آلمان و انگلیس با این رژیم در قانون‌شکنی و ارتکاب نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه ملت‌های منطقه دانست و بر مسئولیت شورای امنیت سازمان ملل و همه دولت‌ها برای مواخذه و مجازات جنایتکاران تاکید کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =

مطالعه بیشتر