ستاره بهداشت
0

کشف ۱۵ تن چوب فاقد مجوز در سنقر و کلیایی

کشف ۱۵ تن چوب فاقد مجوز در سنقر و کلیایی
بازدید 61

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امید غلامی‌راد فرمانده انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: مأموران پاسگاه کیونانات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق منابع طبیعی، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌شده، مأموران موفق به کشف ۱۵ تن چوب فاقد مجوز حمل شدند که طبق برآورد کارشناسان، ارزش محموله کشف‌شده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ غلامی‌راد با تأکید بر لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: قطع و حمل غیرمجاز چوب، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کند و پلیس با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی، اجازه نخواهد داد سودجویان به عرصه‌های طبیعی کشور آسیب وارد کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حمل غیرمجاز چوب، موضوع را از طریق شماره اضطراری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان برخورد قانونی صورت گیرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مطالعه بیشتر