ستاره بهداشت
0

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده برگزار شد

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده برگزار شد
بازدید 4

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، و با حضور دکتر محمدمهدی باقریان عضو شورای‌عالی، دکتر روح‌الله قائدامینی مدیرکل حوزه ریاست، دکتر علی ریاض معاون انتظامی، دکتر عبدالکریم مباشرجنت مدیر فناوری اطلاعات سازمان و جمعی از نمایندگان گروه‌های جهادی علوم پزشکی برگزار شد.

این نشست با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری موکب‌های اربعین حسینی و ارائه خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی به زائران برگزار شد. حاضران ضمن بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گروه‌های جهادی، بر ضرورت هم‌افزایی، انسجام و بهره‌گیری از تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین تأکید کردند.

دکتر محمد رئیس‌زاده نیز با قدردانی از فعالیت‌های جهادی در حوزه سلامت، بر حمایت سازمان نظام پزشکی از برنامه‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در این مسیر تأکید کرد.
   رسانه سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران 

نشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده برگزار شدنشست هم‌اندیشی گروه‌های جهادی علوم پزشکی با ریاست دکتر محمد رئیس‌زاده برگزار شد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

مطالعه بیشتر