به گزارش اقتصادآنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسشی درباره جزئیات سفر امروز رئیسجمهور به پاکستان، گفت:
سفر رئیسجمهور به پاکستان، سفر به یک کشور همسایه و دوست است. ما با پاکستان روابطمان، بهویژه با توجه به نقشی که پاکستان در این دو سه ماه اخیر در میانجیگری بین ایران و آمریکا ایفا کرد، روابط مهمی است.
در چند ماه گذشته، مقامهای پاکستانی در سطوح مختلف سفرهای متعددی به ایران داشتند. این سفر در پاسخ به سفرهای قبلی مقامهای پاکستانی است و در جهت روابط دوجانبه که برای ما بسیار مهم است.
جزئیات آن حتماً در حین سفر و بعد از سفر توسط دفتر رئیسجمهور محترم اطلاعرسانی خواهد شد.
نظرات کاربران