ستاره بهداشت
0

انهدام پهپاد دشمن توسط پدافند ارتش در کرمان

تصویر پیدا نشد !
بازدید 67

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان جلالی، دقایقی پیش (بامداد چهارشنبه) گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد دشمن آمریکایی-صهیونی توسط سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در کرمان هدف قرار گرفت و ساقط شد.

وی افزود این پهپاد متجاوز پس از ورود به محدوده هوایی استان کرمان، بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی رصد و هدف قرار گرفت و پیش از هرگونه اقدام، ساقط شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پدافندی در منطقه افزود: شرایط در استان کرمان کاملاً تحت کنترل است و این اقدام در راستای حفظ امنیت و صیانت از حریم هوایی کشور انجام شده است.

جلالی، همچنین از هوشیاری نیروهای مسلح و سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی قدردانی کرد و اطمینان داد که امنیت استان کرمان برقرار است و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

مطالعه بیشتر