ستاره بهداشت
0

فرماندار دیلم: تلاش‌های شبانه‌روزی در ایست و بازرسی‌ها قابل تقدیر است

تصویر پیدا نشد !
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی دوشنبه شب در بازدید میدانی از ایست و بازرسی‌های شهرستان که با حضور حاجب‌فرد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و باباحسنی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، و سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) صورت گرفت، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات این نیروها قرار گرفت.

فرماندار دیلم در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با فرماندهی و نیروهای حاضر، ضمن تقدیر ویژه از تلاش‌های شبانه‌روزی و مؤثر سپاه و بسیج در برقراری امنیت و نظم در منطقه، خاطرنشان کرد: نقش این نیروها در تأمین امنیت شهرستان، امری حیاتی و ارزشمند است که جای تقدیر فراوان دارد.

سرهنگ سلیمی نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد و وضعیت ایست و بازرسی‌ها ارائه داد.

فرماندار و معاونین نیز ضمن استماع گزارش، بر لزوم تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های بیشتر با هدف ارتقاء هرچه بیشتر سطح امنیت منطقه تأکید کردند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

مطالعه بیشتر