ستاره بهداشت
0

آسیب به ۱۸۰ دستگاه آمبولانس در حوادث اخیر

تصویر پیدا نشد !
بازدید 54

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدسجاد رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در حاشیه حضور در بیمارستان فارابی و عیادات از مجروحان حوادث اخیر افزود: وزیر بهداشت از ساعات اولیه حوادث اخیر، پیگیری‌های ویژه را از مراکز درمانی داشت تا مراجعه‌کنندگان مشکلی نداشته باشند.

درمان رایگان مجروحان حوادث اخیر

وی ادامه داد: اکنون مشکلی از نظر کمبود تجهیزات پزشکی وجود ندارد و مراکز درمانی خدمات خود را به صورت مطلوب ارائه داده‌اند و برای همه مصدومان طبق دستور وزیر بهداشت فرانشیز دریافت نشده و رایگان درمان شده‌اند.

وجوه دریافت شده بازگردانده می‌شود

رضوی اظهار کرد: در برخی از بازدیدها از مراکز درمانی تهران شاهد بودیم که هزینه‌هایی دریافت شده بود که این دریافت هزینه مربوط به قبل از دستور وزیر بهداشت بوده که مراکز درمانی پیگیر هستند و با بیماران و مجروحان تماس گرفته شده تا وجوه دریافتی آنها بازگردانده شود.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: در حوادث اخیر همه پزشکان و پرستاران فراخوان شدند تا مشکلی در ارائه خدمات درمانی وجود نداشته باشد.

در این بازدید، مجروحان ضمن قدردانی از کارکنان و کادر درمان، مشکلات خود را بیان کردند و مدیران وزارت بهداشت نیز مشکلات مطرح شده را بررسی و برطرف کردند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

مطالعه بیشتر